четвъртък, 24 май 2012 г.

Липсват ли ви манифестациите?

Тази седмица попитахме Андрей Слабаков, Ирина Флорин и Любо Киров:

Андрей Слабаков - режисьор: Започват да ми липсват! Тогава имаше само определени дати за манифестации. Сега забелязвам, че тези манифестации са успешно заменени от протестни митинги и гей паради. Предложението ми е протестните митинги и гей парадите да се обединят на определени дати, най-много 3-4 пъти в годината. Тогава ще има по-голяма масовост и по-голям ефект.

Ирина Флорин - певица: Не ми липсват манифестациите. Мразя общи сборове! Но, когато бях ученичка, това беше нещо естествено.

Любо Киров - певец: Не ми липсват, но ми бяха забавни, защото имаше празничен дух. Когато се съберат заедно много хора на едно място, винаги е весело. Тогава дори не знаехме предназначението на манифестациите. Приемахме го като младежки сбор.

Етикети: Певец, Певица, Режисьор
Още за: Андрей Слабаков, Ирина Флорин, Любо Киров

Коментари (0)напишете коментарНовини за Любо Киров Интервюта с Любо Киров

Още по темата Статии Любо мина на рап От какво ви е страх? Звезди ще пеят в подвижна дискотека Дачо напусна VIP Brother, Камелия влиза Интервю Ернестина и Андрей:

Няма коментари:

Публикуване на коментар