петък, 2 март 2012 г.

СОФИ Маринова: Деси е много добър отношения

Pobeditelkata български финала на конкурса "Евровизия" СОФИ Маринова е категорично, че konkurentkata не разполагат с криви, както са били слухове. "С ми Deskata много добри отношения, дори във фонов режим цял ден е hilihme," казва Roma Перла "днес" в.

Софи също така отбелязва, че klûkite закупено първото място. "Те са в нашата страна, да milionerki ни, folkpevicite. Купете подаръци, които ходят по милионери, че аз не знам какво... Той ще викам "им дават няколко милионери, de!", от своя начин, нелегално певица, каза.

Маринова приема, които все още не са много запознат с конкуренцията, очаквани в Баку през май. "За мен всичко е все още много свежи, защото два дни, след като всичко това се случи, ми звездна момент в живота ми, знаете колко много съм щастлив и аз не съм дори за това, но днес аз съм вече въведете събрания, представя"какви песни, обясни и добавя, че повечето пътува Европа, за да представи на песента "Любов, без граници".

СОФИ Маринова казва, че това, което предотвратява най-, е да пее думите "I love you" Азербайджан. Е ясно, че производителността не ще бъде отказан поради на задълженията в подготовка за финала на конкурса в Баку и добавяне на средата на приятел-рапър в j на – и болестта шап, pos ″ vetval да отиде сам на сцената, защото гласът на същото е доста внушителен.

Tags: Конкурс, конкурс, певец, песен
Повече за: СОФИ Маринова, Десислава

(3) На коментари Напиши komentarNovini за Десислава интервюта с Десислава
Основаването на Десислава, кой кой е?

Повече статии, Деси Слава връща от Съединените американски щати и даде фенове фен ТВ празнува очакват Азис

Няма коментари:

Публикуване на коментар