четвъртък, 1 март 2012 г.

Уитни не е strahuvala дъщеря (j) да

Отново фолк изпълнения водещи Liâna. Тяхната красота ще се появи във въздуха на ТВ 7, където представяме спортни новини, светски в предаването на Košlukov.

"Аз съм Polaskana като предлага ТВ 7, обърнете внимание, че ми гласуване с доверие и удоволствие ще бъде част от групата", казва bliasak певец БГ.Това разкри, че в своето становище, бъде sprâli, защото това е изображение на монтаж.

"Аз съм бивш атлет и продължава да работи, което е важно за класа на елемент. Ние работа с професионалисти, много щастливи, попълва повече Liâna.

Певец, който вече има опит в полето и е apetitna-Родни за много телевизори. До неотдавна, той е kovodeŝa в полето Показване "Разбиване Иван и Андрей", където се счита много добре от публиката. Изглежда от конкурентните ТВ забелязали потенциала на Liâna и защо е залагане, по-специално за заглавието на предаването на популярни водещи

Коментари (0) Напиши коментар

Няма коментари:

Публикуване на коментар