петък, 6 април 2012 г.

Кое е най-хубавото пожелание или подарък, който сте получили за именния ви

Тази седмица попитахме Камелия, Явор и Лилия Маравиля:

ден-Цветница?

Камелия - фолк певица: Получавала съм кошница с прекрасни пролетни цветя, което много ме зарадва. Цветята ухаеха на нов живот. Получавала съм и прекрасни sms-и свързани с името ми.

Явор от Gravity Co - музикант: Моята съпруга ми подари водни костенурки. Тогава бяха много мънички, а сега са чудовища. Те са две момченца, казват се Пешо и Иван.

Лилия Маравиля - актриса: Много ми е харесвало, като са ми пожелавали да съм здрава и все така талантлива. Много е егоистично и нарцистично, но ми харесва. Шегувам се, разбира се! (смее се)

Етикети: Актриса, Певец, Певица

Коментари (0)напишете коментар

Няма коментари:

Публикуване на коментар